Obserwatorzy♥

niedziela, 22 lipca 2012

About Aleksandra ♥

       Cześć♥
Pewnie niektóre z Was znają mnie, z mojego drugiego bloga Alex It Me. Tak więc trochę o mnie
    Mam na imię Aleksandra. Niedawno przekonałam się, że fotografia to jedna z moich największych pasji!!  Uwielbiam oddawać na zdjęciach piękno świata, którego inni nie potrafią dostrzec. Jako że interesuję się przyrodą i otaczającym mnie światem, kocham uwieczniać jego cudowne zalety na fotografiach. Przekonacie się o tym podziwiając moje zdjęcia na tym właśnie blogu! Jeszcze dziś wstawię kilka lub nawet kilkanaście fotek, które zrobiłam dzisiaj. Serdecznie zapraszam na moje blogi, Myślę, że każda z Was znajdzie tu lub na moim drugim blogu coś dla siebie!  Dziękuję za każdego obserwatora, pozdrawiam i życzę miłego czytania!
Aleksandra

2 komentarze:

Natalia Lily pisze...

Napewno super będzie ten blog((:
Czekam na zdięcia (:
i pozdrawiam.

Julka@ pisze...

Tak ja też cie znam z tego blooga :)
zapraszam do mnie ! :D
http://my-daily-life-4you.blogspot.com/